anniversary

یه کم خیلی زیاد هیجان دارم.

دیروز با دوستای دانشگاهم رفتم بیرون. دخترونه. بعد از یکی دو سال. خیلی حس خوبی داشتم. آدم وقتی دوست صمیمی داشته باشه و بتونه باش غیبت کنه و غر بزنه و اتفاقاته خوب و بهش بگه خیلی تو روحیش تاثیر خوب می ذاره.

5 شنبه هم که سالگرد روزیه که من و تو همدیگرو دیدیم. چقد کیف داد. اصلا یادته تو دیر رسیدی به ما؟ ما همه دور میز نشسته بودیم بعد تو اومدی کنار من یه جا بود نشستی. بعد کلی داشت بهمون خوش می گذشت، تو یه چیز خنده دار گفتی من هیجان زده شدم زدم پشت کله تو. 8 ماهی می شد که با کسی ارتباط نداشتم. دوستای معمولیم بودنا. ولی معمولی بودن. هنوزم عاشق اون لباس سرمه ای کلاه دارتم. هی بهت می گم اینو بپوش.

حالا 2 سال شده. خیلی کمه ولی انگار خیلی وقته که هستی. هین.

حالا 5 شنبه قراره یه کاری کنیم که خیلی بهمون خوش بگذره.


A dream will fly
The moment that you open up your eyes
A dream is just a riddle
Ghosts from every corner of your life
روزای اول زنگ گوشیم این آهنگ التون جان بود
وقتی گوشش می کنم بوی اون وقتا میاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد