علی

علی یادته یه بار من با تو و بابا اومدم حموم؟

علی یادته یه بار رفتیم رو دیوار نشستیم یه عالمه تخمه خوردیم؟

علی یادته چقد میکرو بازی می کردیم؟

علی یادته یه بار به یه دختره شماره داده بودی. من نگرانت شدم فکر کردم حالا دیگه درس نمیخونی

می ری معتاد میشی و دعوات کردم. چقد مظلوم شده بودی اون لحظه علی!

علی یادته یه بار داشتیم همگی بازی میکردیم. توری پنجره رو کندم. بعد همین جوری گذاشتمش. تو بعدا بهش دست زدی از طبقه دوم افتاد تو حیاط. اومدن تو رو دعوا کردن؟ علی ببخشید.

علی یادته چقدر کله خر بودی علی؟ علی همیشه با هم بازی می کردیم. تو تو دردسر می افتادی اما من نه! چرا علی؟ میدونی چقد من اذیت می شدم ازاون دردسر هایی که برای تو پیش میومد ولی واسه من نه!

علی یادته کوچولو که بودی داشتی تو بغل مامان شیر می خوردی من اومدم با مداد زدم تو لپت؟ علی هنوز جاش هست تو لپت! خیلی ناراحتم علی!

علی یادته یه ذره که بزرگتر شدی یه روز تو اومدی با مداد زدی زیر چشم من؟ علی خیلی درد داشت علی! هنوز نگهش داشتم علی! هنوز جاش زیر چشمم هست علی!

علی یادته کوچیک که بودی به بابک میگفتی بادک؟

علی یادته کوچیک که بودی یه روز داشتی میدویدی به طرف من دماغت بادکنکی شد؟

علی یادته اون روز خیلی حالت بد بود. نرفتی سر کار. علی یادته پاشویت کردم تبت خیلی شدید بود!؟

علی یادته یه بار سر ناهار باهات دعوام شد حرصمو در اووردی پلو رو تو مشتام له کردم؟



علی یادته یه بار هانی خونمون اومده بود.تو تو اتاق بودی .من و هانی تو حیاط بودیم. غروب بود! مهمون اومد. من میخواستم نبینمشون. با هانی تصمیم گرفتیم از پنجره بیایم تو. رفتیم اون تخت تو حیاطو گذاشتیم لب پنجره. با بد بختی کنده درختم گذاشتیم رو تخت که بلند بشه. یادته هانی زیرمو گرفت تو از پنجره کشیدیم بالا؟ بعد هانی گیر افتاد ما پنجر رو بستیم باهاش بای بای کردیم؟ بعد دیگه از پنجره نیومد از جلوی مهمونا رد شد و اومد؟

آخی علی چقد دوست دارم!

علی چقد منو تو با هم بزرگ شدیم علی!

.................

نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://jikjikoo.blogspot.com

:D
خیلی خندیدم!
این روش خوبیه .قضیه را خنده دار تر نشون میده .اول بد جنسی خودتو بولد کردی و گفتی با مداد زدی توی لپ علی.بعد بد جنسی بدتر اون که زده زیر چشمت...شاید چون حس غافلگیری میداد ،مزه اشو بیشتر کرده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد